postgres

Tomáš Pluskal plusik-linux na post.cz
Pátek Červenec 23 17:58:53 CEST 1999

stahnul jsem si postgres 6.5.1, zkonfiguroval s --enable-locale
a --with-mb=WIN (poslal jsem jim bug report, ze WIN1250 to nebere, ackoliv
ji postgres zna a kdyz dam LATIN2, tak to zkompiluje, ale nefunguje -
problem je v programu pg_encoding)
nicmene imho je jakym mb se to zkompiluje, stejne to jen nastavuje default a
da se to prepsat. takze jsem si vytvoril databaze createdb -E WIN1250 blabla
(protoze se na ni pristupuje jen z woken).
prevod kodovani funguje nadherne - kdyz dam v psql set client_encoding to
'latin2' tak mi to ty znaky spravne prevadi a zobrazuje.
problem je ale s razenim - radi to blbe. imho je to tim, ze i kdyz data jsou
ulozeny v CP1250 (a postgres to vi), tak razeni probiha podle latin2
(protoze je to podle locales, a ty jsou v latin2, aspon myslim, ze je to
tak)
nevite nekdo, jak donutit postgres, aby to pred razenim prevedl z kodovy
stranky databaze do kodovy stranky locales ? (nebo aby abecedu podle ktery
radi prevedl do kodovy stranky databaze, nebo proste neco aby to fungovalo
:)

dik
Tomas