Remider

Hanus Adler had na articon.cz
Pátek Červenec 23 21:48:11 CEST 1999

On 20 Jul 1999 10:40:59 +0200, Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
>hledam naprosto primitivni programek, klasicky reminder, ktery ve zvolenem
>case vyhodi okno v Xech s vyzvou a treba i zapipa. Pozaduji od nej, aby byl
>snadno ovladatelny, byl pro Xka a bezel skryte (pripadne zaparkovane v doku
>Window Makera). Udalosti by mely mit moznost opakovani (kazdy den, jednou
>mesicne, ve zvolene dny apod.).
>
>Bohuzel, mam pocit, ze nic podobneho snad neexistuje. Samozrejme znam

po dlouhem zkouseni mi nejlepe vyhovuje plan, doporucuji. sice je to
velka potvora (i kdyz ne tak velka jako Netscape Calendar :), ale nemusi
bezet porad -- alarmy spousti malinkatej demon.

S pozdravem

Hanus Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."