omezeni velikosti jadra -help

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Sobota Červenec 24 16:35:33 CEST 1999

Dne 25. 7. 1999 =?iso-8859-2?Q?Ok=F8ina_Miroslav?= napsal:

> stavel jsem nove jadro v RH 6.0 a nepodarilo se mi ho postavit, protoze jsem
> jsem pry prekrocil limit 550 kb, nebo tak nejak, pritom jsem tak zadne
> zbytecnosti nedaval ...nevite jak to obejit, aniz bych musel pouzit zav.

pouzijte make bzImage

> moduly ? ...proc nemuzu mit jadro treba desetimegove, kdyz na to mam pamet ?

To souvisi s tim, kam je jadro pri bootovani natazeno. Normalni nebo
komprimovany image se nacitaji nekam do prvniho MB a taky se tam musi
vmestnat, bzImage se natahuje az nad tuto hranici a pak teoreticky neni
velikost omezena. Urcite se tady najde nekdo, kdo to vysvetli presneji :)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison