dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

phamak na faxmodem.cz phamak na faxmodem.cz
Neděle Červenec 25 16:30:09 CEST 1999

> Treba pouzit vzdialeny terminal cez kryptovany kanal (ak idete z win
> napr. secureCRT). A naucit sa vyznam jednotlivych konfiguracnych
> suborov. Potom si s tym pocitacom mozete robit co chcete. Po istych
> pociatocnych problemoch pridete na to ze je to jednoduchsie a
> prehladnejsie ako obdobna konfiguracia WinNT.
Coz o to, ja konfiguracnim souborum vcelku rozumim, ale zakaznici ne:-)
Krom toho, zakaznici musi mit pristup pouze pres web a ftp...

Ale koukal jsem se na Linuxconf a nevypada to spatne... ale je to stale jen
pro administratora :-(