hda: status error ???

hynek na med-tecka-cz.exe hynek na med-tecka-cz.exe
Pondělí Červenec 26 00:57:45 CEST 1999

On 25 Jul 1999, Pavel Kolesnikov wrote:

> Dobry den,
>
> nekolikrat denne me jeden server oblazuje nasledujicim sdelenim:
>
> hda: status error: status=0x58 { DriveReady SeekComplete DataRequest }
> hda: DMA disabled
> hda: drive not ready for command
> ide0: reset: success
>
> Nevite nahodou nekdo, co se mi timto snazi sdelit?

Tohle je nastesti jednoduche (sam mam velmi divny problem s diskem, viz
muj posting v cz.comp.ibmpc) -- disk je nastaven aby pouzival DMA, ale bud
je nejaky divny, nebo DMA vubec nepodporuje, tak kernel radsi zresetuje
cly prvni IDE interface.. Zkusil bych vypnout DMA..

Hynek