omezeni velikosti jadra -help

Pondělí Červenec 26 09:12:43 CEST 1999

=?iso-8859-2?Q?Ok=F8ina_Miroslav?= (okrina.miroslav na iol.cz) wrote:
: Zdravim ...
: stavel jsem nove jadro v RH 6.0 a nepodarilo se mi ho postavit, protoze jsem
: jsem pry prekrocil limit 550 kb, nebo tak nejak, pritom jsem tak zadne
: zbytecnosti nedaval ...nevite jak to obejit, aniz bych musel pouzit zav.
: moduly ? ...proc nemuzu mit jadro treba desetimegove, kdyz na to mam pamet ?
: ....diky

Misto "make zImage" pouzijte "make bzImage" a s vyslednym souborem bzImage
nakladejte uplne stejne jako se zImage...

Leos Bitto