SAMBA z DOSU

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 26 09:15:35 CEST 1999

> na SUNovskom serveri mi bezi RH 6.0
> potrebujem sa sambou prihlasit z DOSu
> ked sa prihlasujem z W311 po par minutach to zamrzne
> 95 ku na 486 ku????
> takze z DOSU
> vzdy ked sa pokusim pripojit vypise mi ze computer not found .....
> ping chodi.

Jo, tohle jsem taky resil, je to i v archivu konf. (mel jsem problem s
freedos dosemu). Nainstaloval jsem sambu fs, dosemu a stahnul jsem si image
Caldera drdos 7.03 image pro linux (zadarmo). Potrebuje jiny offset do
mtools.conf (32384). Pak namapovanou sambu vidite treba takhle:
	L:\LINUX\FS/mnt/samba/user/adresar

A mam dosovskou masinu...

Puvodne jsem taky patral po tom, udelat dos na sitovych vecech z W311, ale
zjistil jsem, ze W311 nepouzivaji netbios pres TCPIP, ale pres IPX, coz
muze byt v linuxu problem.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications