Automount

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Pondělí Červenec 26 14:18:12 CEST 1999

Borek Lupomesky wrote:

>    Mate nejaky duvod nepouzivat autofs (tj. kernel level automounter)?
>
>    Bye Borek

Ja nevim. Mam? :-) Puvodne jsem mel dojem, ze autofs neni schopno
pripojovat nfs (uz to vim, umi), proto jsem hledal neco dalsiho. Jenze ted
teda nevim jaky je mezi autofs a amd rozdil. Na co je lepsi ten prvni a na
co ten druhy?
    Chtel bych to pouzit na propojeni cca 10 pocitacu. Kazdy stroj ma svuj
/home adresar, ktery by mel byt videt z ostatnich. Samozrejme to chci
montovat na pozadani a musim pocitat s tim, ze se obcas nektery pocitac
vypne (soft-nfs). Co teda bude lepsi pouzit autofs nebo amd? Jak to zatim
vidim ja, tak je to jedno. Nebo se pletu?

        Lukas Fiala

PS: Dik vsem za reakce. Vypada to, ze i alfa verze funguje spolehlive. ;-)