Graficka karta CyberPro2000 PCI

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pondělí Červenec 26 15:36:17 CEST 1999

# Pokusal som sa rozbehnut XFree86 zo %subj. Podarilo sa mi to rozchodit ako
# VGA16.
# Bohuzial  Xconfigurator takuto kartu nepozna a mne sa nepodarilo zistit ani
# CHipSet karty zo stranok vyrobcu.
# Ma s touto kartou nejake skusenosti, alebo ju mam vymenit?

  Mno, asi takto, ...

  1) pokud si ji nechate, muzete zjistit seznam podporovanych
     karet na adrese http://www.xfree86.org/cardlist.html, pokud
     se tam nenaleza, tak vam nezbyde asi nic jineho nez VGA16
     nebo frame buffer, navod najdete v ceskem VesaFB-HOWTO, ktere
     se naleza na http://www.penguin.cz/, tam nekde, uz si to
     presne nepamatuju

  2) vymenit a poridit si neco jineho co je podporovano a zjistite
     to z toho seznamu na vyse uvedene adrese, nejlepsi zkusenosti
     mam s kartami od fy Matrox (vlastnim, fakt cool) a dale ATI,
     potom nejake ty S3 (taky ne vsechny jsou podporovany), atp.

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne