problemy po nainstalovani

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Červenec 26 18:16:38 CEST 1999

On Mon, 26 Jul 1999 14:22:19 +0200, Pavel Spulak
<spulak na jh-inst.cas.cz> wrote:

> [...]
>
>Tak jsem podlehl vabeni po  dobrem, levnem a legalnim softvare. A
>nainstaloval jsem Linux a X-win.
>
>Vysledek:
>Pocitac nezna ani disketovou mecaniku ani CD, ani zvukovou kartu, ani
>modem. Rozliseni jen 600*400.
>
>Ted abych se zasatrelil. To by snad ani v Redmontu nedokazali.
>
>Pokud by prozatim nekdo na zacatek vedel, jak premluvit pocitac, aby
>rozpoznal disketovou mechaniku a CD.
>Pri zavadeni systemu je zrejmne rozpozna,ale pak s nimi nijak nejde
>pracovat a nikde se neobjevuji.
>
>Zdravim vas a obdivuju ty kterim to chodi

V prvni rade Vam musim pogratulovat.
A pokud jste dokazal Linux nainstalovat jiste se prokousete i
ostatnimi problemy, staci jen chtit.

K tem disketam a CD:

Z Vasi posledni vety mam dojem, ze pouze nevite jak s nimi pracovat.
Proto bych Vam doporucil:

DOS-Win-to-Linux-HOWTO (bude i na instalacnim mediu nebo treba na
http://docs.linux.cz/howto/DOS-Win-to-Linux-HOWTO.html)

Idiotuv uvod do instalace Linuxu. Je tam i cast "Jak na disky pod
Linuxem" (http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/)

Mel by jste i napsat kterou distribuci (RedHat, Debian, ...) a kterou
verzi mate nainstalovanou.

--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1