fetchmail - rozhozeni do vice boxu - nezabijejte mne

Martin Och martin.och na cs-compex.cz
Pondělí Červenec 26 18:54:59 CEST 1999

Dobry podvecer.

Od rana se hrabu s kamaradem v diald pripojeni linuxu k ISP, a vypada to, ze i funguje.

Dalsim problemem se jevi stahovani posty z jednoho POP3 uctu na linux
a distribuce dle udaju pred @ do lokalnich boxu.
Docetli jsme se, ze fetchmail bude asi to prave.
Nicmene uz cca hodinu prochazim archiv konference,
a jedine co jsem pochopil, ze se na to hodi nejaky mod multidrop. To je asi tak vsechno.

Prosim, pokud mate nekdo funkcni fetchmail, ci jiny sw pro uvedenou funkci,
podelte se s nami o nastaveni. Priznam se, ze jsem z toho k.... teda jelen.

Dekuji za Vase namety a nakopnuti spravnym smerem....

Martin
martin na cs-compex.cz