screenshot konzole

Pondělí Červenec 26 21:38:35 CEST 1999

On Mon, 26 Jul 1999, Zakkr wrote:

>  pred asi rokem jsem zkousel bosch - coz je neco podobneho, neni nekomu
> zname jako moc je VMWARE lepsi. Kazdopadne ta recenze zni zajimave...

Bochs (ne bosch) je o necem jinem --- emuluje to kompletne cely pocitac
softwarove vcetne CPU (takze lze teoreticky spustit treba i386 NT na
Sparcu), zatimco vmware nechava maximum kodu provadet primo procesorem
(pricemz pouzivaji nejake dost drsne triky, aby ten uvnitr nepoznal, ze se
tak deje), takze lze jen i386 na i386. Bochs nabizi vetsi kontrolu nad
emulovanym prostredim, ale vmware je zase o hodne rychlejsi.