OFF TOPIC - Ucebnice jazyka C

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Úterý Červenec 27 08:39:54 CEST 1999

Zdravim,

  omlouvam se za ponekud offtopic dotaz, ale moc jsem nepochodil, kdyz
jsem se pokousel na webu najit nejaky zajimavy uvod do jazyka C.
Potrebuji nejakou webovskou ucebnicku pro svoji pritelkyni, ktera je ted
v Kanade a dostala za ukol neco naprogramovat. V zivote nevidela C, snad
jen kdyz se mi doma diva pres prsty :-).
Nevite nekdo nahodou o necem. Preferuji texty s priklady od uplnych
zakladu, prilis nezatizenych odbornymi vyrazy, v cestine, ale i anglictina
je mozna.

            Dekuji za Vasi pomoc

PS: Pripadne tipy posilejte primo na moji adresu

--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1, Brno 602 00