Voice modem

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Úterý Červenec 27 09:14:49 CEST 1999

Rozhodne doporucuji znacku Microcom nebo US Robotics. Mam s obojimi ty nejlepsi
zkusenosti.
nejlepe se mi osvedcily tyto typy Microcom DeskPorte Fast + ( 2 roky stary
model ) a US Robotics Courier V34 Dual standard.
Je to uz pres dva roky zpatky co jsem se intenzivne zabyval vyberem modemu,
proto uvadim typy z te doby.
Testoval jsem je pri realnem provozu v rezimu synchronnim i asynchronnim, jak
pres drat na stole ( ruzne rozpojovani) tak na telefonnich linkach stare
analogove ustredny s velmi starym vedenim. Vysli mi z toho testu nejlepe Tyto
dve znacky .

Zkousel jsem i jine napr.: Zyxel - fungoval v te dobe pouze modem 14 400.
                                           Motorola Codex  - prilis drahe - az
dvojnasobek ceny ostatnich - velmi kvalitni

Michal

--
Close the Windows, shut the Gates ! ;-)

--