problem spustania cgi

matus kral kral na merck.sk
Úterý Červenec 27 11:14:06 CEST 1999

zdravim,

    uz otravujem treti krat, nikto mi neodpovedal. nainstaloval som
ipmeter. ma vramci svojho web rozhrania par cgi scriptov. ti ma vo
svojom home adresari (/home/others/ipmeter/public_html/cgi-bin). scripty
su v perle. modul na perl je nainstalovany. v acess.conf je

<Directory /home/others/ipmeter/public_html/cgi-bin>
AllowOverride None
Options ExecCGI
</Directory>

skocim do browsera, kliknem na odkaz na cgi a miesto toho, aby ho
spustil, ho posle ako plaintext, cize mi posle script ako textak. ak
script prekopirujem do /home/httpd/cgi-bin a urobim to iste, regulerne
sa spusti. na co som zabudol? uz si pripadam ako magor.

        matus

odpoved poprosim aj emailom, nemam moc cas teraz prehrabavat
konferenciu.