dalkova sprava internetoveho serveru+mailserver

Dusan Malik dusan.malik na strategy.gov.sk
Úterý Červenec 27 13:36:12 CEST 1999

At 11:26 22.7.1999 +0200, you wrote:

>No to uz snad ani neni pravda!
>
>Vetsina lidi tady pouziva linux z presvedceni, ze je lepsi nez jine
>OS.
>Kdyz chcete NT, tak si je kupte nebo ukradnete (zavisi na povaze) a
>neurazejte tady lidi, kteri napsali celkem normalni dopis.
>
>A kdyz uz chcete urazet, tak se alespon naucte cesky. Abyste zase nemel
>hloupe keci.
>
>--
>-------------------------------------------------------------------------
>David Rohleder                                         davro na ics.muni.cz
> [...]

Skuste sa niekedy zamysliet nad argumentaciou, resp.
preco niekedy, niekto ma tak v oblube (moj dojem je,
ze skor pre niektore no, mozno dobre vypadajuce sluzby)
i ten potentockovany W. Ja nie som odchovanec ani
W, ale skor UNIXu (SCO) Dost sa bavim, ele i moji kolegovia,
ktori maju napr. SUNy ako argumentuje niekto za cmd line a nie
trebars niektore admin(grafika) sluzby.
 A najlepsie je ako velmi
rychlo (a je to skor pravidlo ako vynimka)
sa zmeni obsah mailov voci SUBJ.
Zda sa, ze niektorym  ludom nejde o  podsatu ale skor aby sa
akosi realizovali.

Zdravi

Dusan Malik
e-mail dusan.malik na strategy.gov.sk