RedHat 6.0 a CD-ROM

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červenec 27 15:10:13 CEST 1999

On Tue, 27 Jul 1999, David Celjuska wrote:

> Neviem isto ale mam pocit ze som to raz uz chcel vymenit (teda dat
> cdromku ako master) ale neslo to - ale uz neviem v com bol problem
> ci tam jednoducho nebili switche alebo switche zlobili.

mel jsem na mysli jako master na druhy IDE spagat a HDD nechat jako master
na prvnim IDE spagatu - pak spolu nebudou mit nic spolecneho ....
(jestli tey mate board se dvemi IDE radici .)

> BTW: akurat nechapme preco to v win95 resp. pod redHat 5.1 islo a pod
> redHat 6.0 nie.

Pouzivaji W95 vubec preruseni ? V DOSu jsem na neco podobneho narazil,
ze na preruseni kasle a kdyz se na tom PC rozbehl linux, tak mel s
dotycnym HW ponekud problemy protoze IRQ s necim kolidovalo ....