RedHat 6.0 a CD-ROM

Jan Matis damned na hq.alert.sk
Úterý Červenec 27 15:46:31 CEST 1999

> Ja uz jsem (na vlastni kuzi a blbost) zazil, kdyz CDcko pod dosem
> bezelo vzdy, pod 95 obcas a pod linuxem (tehdy RH4.1) vubec.
> Duvod byl v tom, ze bylo na IDE kanalu samo a jako slave. (Tato
> konfigurace je IDE specifikaci zakazana. Doted nechapu, jakto ze
> to pod DOSem a 95kama bezelo.)

pretoze DOS a 95 .. mal som kamosa ktoremu som kupoval masinu
nastavil som mu secondary/master ...
(islo )
po case si chlapec kupil dalsi disk ..dal si ho na slave
(pohoda ) a potom predal cdrom ...
a na 2hy ten mi isiel ohadzat pocitac o hlavu .. ze mu nejde disk (
secondary /slave ) .. ked som mu ukazal ze kde je chyba tak mi este
vynadal ze predtym mu tak CDROM isla ....

--->odftedy nepredavam kamosom pocitace :))