Co delat pri nahlem nedostatku pameti v Linuxu?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 27 16:15:28 CEST 1999

On Tue, 27 Jul 1999, Vladimír Vlach wrote:

> Po cca 5 minutach to bylo na kolenou...
> Toto mi zacalo vypisovat pri urcitych prikazech:

> /etc/rc.d/init.d/httpd: /bin/cat: Too many open files in system

Donutit system, aby limit otevrenych souboru posunul nekam dal.
Kouknete se treba na:
ulimit -a
cat /proc/sys/fs/file-max (doufam, ze se nepletu)

> Nektere procesy bezi nekolikrat (proc ?) a hodne jich je v zavorkach:
> --- CUTE ps aux ---
> mysql    22737  0.0  1.0 17576   668  p2 S N  15:37   0:00

Ony to nemusi byt nutne procesy, ale treba thready jako
v pripade mysql :). Pocet procesu se vsak da zvednout taky, ted z hlavy
nevim ten postup.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic