jeste par otazek k non-IP virt serverum - HOTOVO

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Úterý Červenec 27 16:47:12 CEST 1999

Robert Hanzlik wrote:

> A copak hezkeho to napise do error logu? Je v nem indexovy soubor se
> jmenem, definovanym v httpd.conf?
>
> S pozdravem
>                  Robi

:-)) kdybych nebyl hlupakem nestal bych se programatorem ...

Dik za nakopnuti, nejak mi nedoslo, ze kdyz mam link /www -->
/usr/local/share/htdocs, tak to APACHE nepochopi jako totozny adresar.
Stacilo do access.conf pridat <Directory /www> .... </Directory> a ejhle
- "es geht"

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...