Problemy s kopii celeho systemu na novy disk [3]

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Středa Červenec 28 11:45:42 CEST 1999

> Nebyly ty soubory nahodou PIPES? tar je nezpracovava, je nutne cpio
>
> jak vypada ls -l danych suboru?

Bohuzel vypis ted nemam po ruce, ale byly to opravdu obycejne regulerni
soubory jako kazdy jiny. Byly tam zapsany ze site z DOSove stanice skrze
Mars. Vzpominam si, ze oba soubory meli totozny nazev. Akorat byly v
ruznych adresarich. Zrejme ten nazev se taru nejak nezdal. Jenze at jsem
premyslel, jak jsem premyslel, neprisel jsem na to proc zrovna tento
nazev souboru mu vadil.

> V podstate ano. Lilo si zapise, ze image + nektere dalsi soubory jsou napr.
> na hdc, sektory xxx - yyy. Pokud z toho disku pak udelate hda, tak je
> pochopitelne nenajde. Nejelegantnejsi reseni je IMHO po prekopirovani
> prepojit disky, bootnout z diskety a znovu spustit lilo uz v okamziku, kdy je
> disk zapojen tak, jak to uz zustane.

Na tom pocitaci s Linuxem totiz nemam disketovou jednotku :-( takze me
to nenapadlo. Sejde z oci, sejde z mysli... Ale mohl jsem si ji pujcit
od vedlejsi masiny. Kazdopadne diky. Az budu zase nejaky system
stehovat, tak to vyzkousim.
--
Michal Kurka