Trochu OFT: zmereni kapacity linky

Satan Claus marcus na fira.sk
Středa Červenec 28 11:52:00 CEST 1999

a co tak skusit stahovat nejaky velky subor priamo od providera a potom
pouzit 'pppstats -w1' a tam je priamo vidiet kolko toho prejde za
sekundu.
to je asi najednoduchsie riesenie - a navyse myslimze celkom spolahlive
a presne

  Marek Palansky <marcus na fira.sk>
  ICQ number: 17920340
  PGP Key: www.slovakia.net/fira/marcus.asc
  PGP Fingerprint: 7A2A 01DE 8CD7 6990 35C2  C9D5 28CC 22DF CFC7 60C6

     Neberte zivot prilis vazne. Aj tak z neho nevyviaznete zivy ;-)