Trochu OFT: zmereni kapacity linky

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Středa Červenec 28 13:03:32 CEST 1999

> Navrhujem lepsie riesenie. A to je program pathchar. Som ho prave vcera
> skusal.

no, myslim si ze nejjednodussi a nejpresnejsi mereni je opravdu
takovy, ze poradne (tzn. nejenom tahanim jednoho souboru z
jednoho serveru!!) zatizim linku a merim prenos pres rozhrani...

JaCi

 Jaroslav "Ciba" Cibulka  -JaCi
 vedouci oddeleni informatiky,   Kovopetrol, a.s. Plzen
 mailto:cibulka na kovopetrol.cz    tel.: 019/7223472  0602/348191