Problem s CDrom a redHat 6.0 pretrvava :-(

David Celjuska dcsoft na demax.sk
Středa Červenec 28 13:04:13 CEST 1999

 Zdarek All!

 Tak som vycistil vetracik, hodil CDrom ako secondery master, disk nechal
 ako primary master. Vysledok je taky ze pod win95 to ide bez problemov
 ale pod redHat 6.0. to robi stale to iste: HDC: lost interrupt
 Malicka zmena je v tom ze ked to takto vypisuje dokola masina este
 schopne reguje a da sa pracovat,
 akurat svietia LED na CDROM aj na hardisku ako najate. Proste kopirovat
 files sa z CDrom nadalej neda -
 pomaly ma to zacina dost vazne srat. Mam pocit ze sa asi vratim k redHat
 5.1. Na tom redHat 6.0. mali este trochu popracovat...

 Sa majte,
              Davy!