Problemy s kopii celeho systemu na novy disk

Michal Boguský M.Bogusky na ke.unicom.cz
Středa Červenec 28 14:37:09 CEST 1999

    Presne toto iste ma postihlo vcera, ked som sa pokusal preinstalovat
LINUX.
Problem bol uz len v tom, ze hned ako sa lilo pokusil zapisat nieco do boot
sektora tak zlihal. (To bolo pri instalaci). Lenze zostalo mi tam povodne
zavedene LILO
takze nabootovat slo. Az potom zase zacal protestovat disk a spadol mi cely
system.
A pri prebootovani som koncil na vypise LI- a tak to skoncilo...
    Nakoniec sa ukazalo, ze problem bol z diskom. Ked som ho dal kompletne
skontrolovat
a chyby oprevit vsetko bezalo tak ako ma... Aj LILO samozrejme som ho musel
zaviest znova.