OT: linux v HN

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Červenec 29 09:11:09 CEST 1999

   From: Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz>
   Date: Thu, 29 Jul 1999 01:08:29 +0200 (MET DST)

Ahoj,

   > Pridam take jednu malou perlicku:
   > Pokud trochu sledujete deni okolo Invexu, vite ze krome dalsich "Hall"
   > bude i jedna cast vystavnich prostor jako "Linux Hall". To je dalsi krok
   > k popularizaci Linuxu, jsem zvedavy jestli tam bude vic prodejcu nez u M$.

taky to tak trošku sleduju (:-) a musím předem upozornit na to, že to nebude
klasická Hall jako třeba InternetHall trvající po celou dobu Invexu. LinuxHall
je pořádána společnosti IDG a BVV (zkratky si snad doplníte sami :-).

Podle mých informací se bude jednat o jednodenní akci spojenou s prezentací
několika firem a s přednáškami jak odborné veřejnosti, tak i zástupců
komerčních společností (podle mých neoficiálních informací zástupci
společnosti Microsoft přednášku odmítli). V okolí přednáškového "sálu" bude
několik počítačů s Linuxem (které budou patřit jednotlivým společnostem) a
jeden větší stánek jedné nejmenované společnosti (to je ale opravdu
neoficiální informace).

   > No a pristi rok, jestli to pujde s rozsirenim a s oblibou Linux dale, se
   > bude vystava konana v rijnu jmenova "LINVEX" :)))))

Třeba ano.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz