CVS & soubory v ruznych adresarich

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Čtvrtek Červenec 29 10:54:00 CEST 1999

Po diskusi o CVS v teto konferenci jsem se rozhodl vyzkouset (pry je to
vhodne i pro web mastery, jak jsem si nekde precetl). Jenze jsem skoncil
na jednom problemu. Standardne jsou staticke stranky v jine strukture
nez cgi skripty a zatim jsem vsak neprisel na zpusob, jak CVS sdelit, ze
cast souboru je v (napr.) .....httpd/cgi-bi/adresar/dalsi a zbytek v
..../httpd/html/adresar/dalsi. Pokusy o cvs add ... skoncily s hlaskou
o tom ze jmeno soubor nesmi obsahovat "/". Poradite mi, jak z toho? Tedy
jak nemit dva nebo vic modulu pro jednu aplikaci.

--
Vladimir Naprstek
e-mail vladimir.naprstek na prodeco.cz