CVS & soubory v ruznych adresarich

Leoš Literák literakl na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 14:20:20 CEST 1999

Dne Čt, 29 čec 1999 jste napsal(a):
> cast souboru je v (napr.) .....httpd/cgi-bi/adresar/dalsi a zbytek v
> ..../httpd/html/adresar/dalsi. Pokusy o cvs add ... skoncily s hlaskou
> oo tom ze jmeno soubor nesmi obsahovat "/". Poradite mi, jak z toho? Tedy
> jak nemit dva nebo vic modulu pro jednu aplikaci.

Cau,

s CVS uz jsem asi pul roku nedelal, takze bez zaruky :)

Zkuste nejdrive pridat i ten druhy adresar:

cd httpd/cgi-bi/adresar
cvs add dalsi
cvs commit

a pak v tom adresari
normalne cvs add soubor.cgi ...

A to same pro druhy adresar. Nejlepsi zdroj informaci k CVS je info.
Jestli mate KDE, spustete napovedu, kliknete na System GNU Info
Contents a tam najde te CVS. Nemate-li KDE, spustete v shellu
info cvs.

						LL

------
Real Name:              Leos Literak
Prefered Mail Address:  literakl na seznam.cz
Web:                    http://www.penguin.cz/~literakl/