Oracle 8i pro Linux

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Čtvrtek Červenec 29 12:23:47 CEST 1999

Ta 8.0.5 verze jede i se 64MB a myslim, ze je stabilni i na jadre 2.2.5. Ale
jeste jsem neprinutil ten jejich web server aby s tim komunikoval. Neustale
mi pada PL/SQL cartridge (coredump po kazdem pozadavku), pritom treba
perlovska cartridge funguje.
Nesetkal se nekdo s podobnym problemem?

Radim