Oracle 8i pro Linux

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Červenec 29 12:29:47 CEST 1999

On Thu, 29 Jul 1999, Milan Sorm wrote:

> na PII/300 s 128 MB RAM to jede a taky spousta dalsich veci (tedy zatim
> 8.0.5, ale pojede tam i 8i a nevidim zatim duvod (po dobrych zkusenostech s
> Oraclem) proc by tomu tak nebylo). Jadro 2.2 uz povazuji za samozrejmost v
> dobe, kdy experimentujeme s 2.3, ne ?

Vsak take v release notes k 8.0.5 byl minimalni pozadavek 32MB RAM. Jadro
2.2 - budiz, spis mi vadi glibc 2.1 a to, ze jeste nejsou portovane filtry
pro Intermedia cartridge (jestli to chapu dobre, tak nelze fulltextove
indexovat PDF, DOC a dalsi formaty).

Marek Kubita                   home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
                               http://kubitovi.lantanet.cz/