Oracle 8i pro Linux

radim.kubacki na rtscs.cz radim.kubacki na rtscs.cz
Čtvrtek Červenec 29 13:17:57 CEST 1999

Na databazi jsem ten Oraclovsky patch aplikoval, k OWS ale zadny patch
neposkytujou a z dizkuze na jejich technetu to vypadalo, ze to funguje, kdyz
se nepouzije primo owsctl, ale nejake scripty, ktere odstartuji ty haldy
procesu, co si to vytvari.
Mozna je opravdu nutne to nejak prelinkovat.

Radim