OpenSSL a certifikaty pro WWW prohlizece

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 14:15:50 CEST 1999

On Thu, 29 Jul 1999, Kamil Kukura wrote:

> Aby IE nebo Netscape poznal certifikat jako duveryhodny, musi byt podepsany
> nejakou solidni CA. V podstate se to deje za penize a nejcasteji u autorit
> jako www.verisign.com (coz je ale americka) a nebo www.thawte.com (jizni
> afrika). Jinak v prohlizeci je mozne nechat si vypsat, ktere "root" autority
> jsou podporovany. U thawte to stoji myslim $125 na rok.

To vim, ale ja CA mam, mozna ne solidni jelikoz jsem si ji udelal sam :-),
ale mam. Na tu sice zminovane prohlizece krici, ze ji neznaji, ale budiz.
Ja chci znat postup jak s pomoci OpenSSL vytvorit a podepsat svoji CA
certifikat tak, aby vysledek byl pouzitelny v NN a IE resp. nemusi to byt
OpenSSL, ale treba i neco jineho dostupneho pro Linux.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic