Sony VAIO a Linux u nás?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Čtvrtek Červenec 29 20:09:54 CEST 1999

Přeji příjemný den,

uvažuji o koupi nového přenosného stroje a z několika rozumných variant si
nyní tvořím výsledný názor. Jedním z "vyvolených" je i SONY VAIO. Bohužel se
mi podařilo najít poměrně málo informací o těchto noteboocích (Linux-Laptop
(kharker), altavista a podobné servery a výsledky hledání na nich jsem již
četl, ale o jiných typech jsem našel podstatně více informací).

Chtěl jsem se tedy zeptat, zda-li tento notebook někdo vlastní případně i
provozuje pod Linuxem a jaké s ním má zkušenosti (zatím to vypadá, že žádné
větší obtíže nejsou, ale když už investovat takový peníz, tak se raději
přesvědčit :-). Pokud máte i informace o prodejcích (případně jste jedním z
nich), prosím pošlete mi informace privátním mailem (pokud jste prodejcem,
nepohrdnu ani pro mne čitelným ceníkem).
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz