SEKUNDARNI NS

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Červenec 30 13:12:30 CEST 1999

On Fri, 30 Jul 1999, Martin Trcka wrote:

> Ahoj Davide, posilam vypis ze souboru, al emyslim, ze to s tim nema nic moc
> spolecneho.

Jenom jsem se chtel ujistit, ze to mas dobre, protoze jsem se uz setkal s
uzivatelem, ktery mel ten soubor prazdny v domeni, ze slouzi jako cache pro
named, ktery si tam uklada zjistene ip adresy behem provozu.

Co to hlasi pri pokusu o ping na nejake jine jmeno nez .smp.cz? Jak vypada
/etc/resolv.conf? Nejake hlasky named v logovacich souborech?

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600