Linux na 1MB

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Červenec 30 14:04:04 CEST 1999

Dzon <dzon na writeme.com> wrote:
 :>         > mam tu notebook s 1M RAM, da se na nem nastartovat jadro?
 :>         > Kterou verzi mam zkusit? nova se zastavi pokud neobjevi 2M
 :>
 :> Obavam, se ze na tomhle pujde pustit jenom ELKS...

 : Proc, je to 386ka... myslel jsem ze treba jadra 1.0....?

ano, niekde som to cital, ze s  osekanym 1.0.cosi sa podarilo niekomu
nabootovat s 960 KB pamate... (bohuzial url neviem a momentalne mi nefunguje
poriadne siet takze nemozem pohladat) akonahle sa nabootuje a natiahne swap,
uz to potom pojde (ako rychlo a ze sa na tom nic nebude dat robit, to je uz
ina vec :-))

btw skusal niekto kompilovat 1.0 alebo 1.2 na novych distribuciach? Mne sa
to zahryzlo na tom ze sa mu nepacili nejake definicie z include/....

ale ja by som to robil mozno iba ako kuriozitu.. keby som naozaj mal taky
pocitac, skusil by som na nom minix alebo take cosi

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |