ISDN pasivni karta nebo modem?

Ondrej Foukal foukal na mbox.bvnet.cz
Pátek Červenec 30 15:36:50 CEST 1999

Zyxel OmniNet pouzivam jiz vice nez pul roku ( mame jich asi 6 ) a jsem s
nimi velmi spokojen ( chodi bez problemu, navic se pohodlne konfiguruji z
Windows ).
Dodava se v provedeni jako ciste ISDN adapter, nebo ma navic 2 analogove
porty a nejvyssi OmniNet TA 128 ma dokonce 2 DTE porty, takze umi obsluhovat
dva zakazniky najednou. Navic cena za OmniNet+ ( ISDN adapter + analog
porty ) je myslim neco kolem 6.000,-.

... mohu vrele doporucit.

Ondrej Foukal
foukal na bvnet.cz