Net Card

Michal Bayer mike na sorry.cz
Pátek Červenec 30 17:05:00 CEST 1999

Vazeni pratele,

velice rad bych Vas poprosil o radu. Bohuzel se Linuxu venuji teprve kratkou
bobu a tudiz muj problem je mozna velice trivialni. Drive jsem pouzival
Redhat 5.0, diky me neustale zvedavosti jsem dostal hut take vyskouset
redhat 6.0. Tudiz pokusil jsem se ho stahnout po nasi "socialni lince" (64
kB/s) jsem stratil po dvouch dnech tahani trpelivost a kopil jsem si CD z PC
Woldu kde je bootovaci Redhat 6.0.

Instalace probehla bez problemu. Nastal ale problem a to ze mi nefunguje
sitovka, ktera mi drive na tomto pocitaci z Redhatem 5.0 bez problemu
fungovala. Jedna ce o sitovku 3Com 3C509TP. Nevim kde bych mel hledat chybu,
anebo kde to sprave nastavit.

Byl bych Vam zavazany za jakoukoli radu.

Dekuji

S pozdravem

Michal Bayer
E-mail: mike na sorry.cz     Tel.: +420-2-7095168