PLIP - proc mi pan Kernel hlasi ze >>failed<< kdyz jede?

Petr Franěk xpetrfx na atlas.cz
Pátek Červenec 30 21:34:14 CEST 1999

Zdravim ve spolek,

Pripojil jsem si laptop pres paralelni kabel k masine. Normalne to beha,
takze bych sem snad ani nemel psat, jenze mi vrta hlavou, proc mi kernel
hlasi,
ze plip nejde jak ma i kdyz je to O.K. Hrozne me ta hlaska pri kazdym
startu rozciluje. V PLIP-HOWTO o tom neni ani zminka.

( Kdybyste mi jenom naznakem nekdo objasnil cim to muze byt, podari se vam
na cas odvratit silenstvi maleho linux-maniaka :)

Setting up network device plip0
parport0: PC-style at 0x378, irq 7 [SPP,PS2]
parport0: no IEEE-1284 device present.
NET3 PLIP version 2.3-parport gniibe na mri.co.jp
plip0: Parallel port at 0x378, using IRQ 7
SIOCSIFMAP: Device or resource busy
SIOCSIFMAP: Device or resource busy                                   failed

Petr Franek

xpetrfx na atlas.cz