Linux & Oracle (offtopic)

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Úterý Červen 1 09:42:06 CEST 1999

On Mon, 31 May 1999, Ivo Zacek wrote:

> AdvFS, Oracle pouziva FS.
>
> Sice jsem se pokusil odpovedet, ale neslo mi o to probirat tady
> konfiguraci alphy nebo tipy na vyladeni DU. O tom tahle konference neni.
> Koneckoncu nejsem spravcem toho alpha serveru (jen na nem bezi par mych
> programu), takze z toho nemusim mit tezke spani.

Chcel som sa iba trochu zorientovat, aby som sa pokusil odpovedat.

> Slo o moje podezreni, ze 7x vyssi rychlost Oraclu na teoreticky
> pomalejsi platforme je zpusobena jeho nedotazenosti z hlediska spravneho
> transakcniho chovani. Tyto moje obavy porad nejsou rozptyleny, protoze
> neverim, ze by vliv vyladeni systemu mohl byt tak velky. Ostatne s

Dost velky vliv by mohlo mat pouzitie AdvFS. AdvFS je inac genialny FS,
ktory je journalovy (transakcie), umoznuje dumpovanie aktivneho FS, file
domeny, zvazky s dynamickou velkostou, trashcan ...
Ale vsetky tieto vymozenosti sposobuju, ze je pomalsi ako jednoduchy
ext2fs, ktory je vsak pre databazovy server dost nevhodny.

					jano