PPP dlouha odezva

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Úterý Červen 1 13:00:40 CEST 1999

On Tue, 1 Jun 1999, David Hajek wrote:

>  mam linux (2.2.3) s ppp (2.3.5-1). Po nabootovani linuxu je odezva
> druheho konce ppp linky cca 300-400 ms. Vse chodi OK. Ovsem po nejakem
> case (radove hodiny) se doba odezvy nekolikanasobe prodlouzi na cca
> 3-5 sekund. Prvne jsem si myslel, ze by to mohlo byt provozem na lince,
> ale zadny tam v te dobe mereni neni. I kdyz se po ni predtim vesele stahovalo
> a surfovalo. Nepomuze ani vypnuti a zapnuti modemu. Pocitac se musi
> rebootovat, abych se dostal opet na milisekundy. Nevite nekdo cim to
> muze byt?
> [...]

   Je na te lince videt nejaky provoz?

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na rethymno.ujep.cz         The Czech Republic
PGP keyid: 298F8888                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========