Co presne znamenaji hlasky bindu

Petr Soucek petr na ryston.cz
Úterý Červen 1 18:43:03 CEST 1999

Petr Novotny wrote:

> Co ma ndc delat?

man ndc :-)
Umoznuje ruzne ovladat named, reloadovat, restartovat, menit urovne
logovani a trasovani, vypsat obsah cache a tak.

> (Ja mel akorat problem pri instalaci, protoze ten konverzni skript z
> named.boot na named.conf je v jinem rpm (bind-doc?) a navic neni
> spustitelny - no a instalacni skript textuje [ -x ... ]. Takze se mi
> konverze neprovedla a nasledovaly horecne dve minuty hledani. Od
> te doby slape - tedy to, co pouzivam (a toho zas tak moc neni).)

No, tend bind-8.2-1 je slepeny horkou jehlou, vlastne jen mirne upraveny
z 8.1.2, 8.2-6 z RH6.0 je sice upraveny dukladne, ale je v nem stejne
spousta nedostatku, doporucuji se alespon podivat do puvodniho
distribucniho baliku se zdrojaky - je tam mnohem vic dokumentace. V
sobotu jsem to psal do Bugzilly na RedHatu a hned v nedeli mi napsali,
ze v nove verzi 8.2-7 to je jiz opravenea bude to v "next release". Snad
jeste driv na Rawhide. Ale to je jen pro glibc2.1.

> Od 4.x jsem presel protoze
> 1. neumi >512byte odpoved (a aol.com si "dovolilo" ji posilat)
> 2. v ni neumim omezit zone transfer (nepochopil jsem syntaxi)

Podle nejake prirucky je to u bindu 4.9.7 treba pro ns.eunet.cz:
xfernets 193.85.1.12&255.255.255.255
Ale nezkousel jsem to, vsude mam ted bind 8.1.2.

Zdravi

Petr Soucek