particia nad 8.4GB

mico na mico.pobox.sk mico na mico.pobox.sk
Úterý Červen 1 19:36:14 CEST 1999

> Napada me par komentaru, ale moc jisty si nejsem.
> Nejprve podrobnejsi popis, co vlastne znamena ktera partition pod Win:
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q69/9/12.asp
> Nerozumim tomu, proc mate nektere FAT32 typ b a nektere typ c (LBA,
> extended int13 support)

hmmm typ '0C' FAT32 LBA podla toho co som vycital by mala dokazat pracovat
i s particiou nad 1024 cylindrom (a ze to tak je dokazuje fakt, ze win95
fdisk mi v particii detekoval spravne velkost a format dokazal naformatovat
- to ze to padlo na checkovani sektorov je uz o inom)

vo FAT32 Ext'd (LBA) je uz potom mozne pouzit aj normalne particie (tj. bez
LBA), pretoze windows uz vie ze ma prepocitavat CHS <==> LBA (aspon nato som
prisiel, ked som pozeral co mi spravil s diskom EZ-Drive a pokusmi :)) )

> Mozna by bylo lepsi dat nejdrive vsechny partisny Win a az potom Linux.

skusal som ... skusal som vsetko mozne, ale od urciteho miesta (LBAsector
20177637) mi proste stale dookola vypisuje ze `SectorIdNotFound` a je to
jedno aky je to typ particie, aky OS ...

				mico