diald

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Úterý Červen 1 11:35:23 CEST 1999

>:> Bud rici diald, aby kvuli nim nevytacel (pravidla v
>:> /etc/diald/standard.filter)
>
>tym padom mi ale nebude dvohat poriadne linku nikdy, pretoze ked pojdem na
>web, tak si najskor musim zistit IP adresu daneho www.cosi.kdesi ( a ked mi
>zahlasi, ze neexsituje, lebo bude timeout, tak pojdem do prec a nie do
Inetu)

    A proc ne... pokud povolis aspon jeden DNS server pri dotazovani, tak
vez, ze se odpoved dozvis... - kdyz jsem to nemel zakazane, tak se vzdy
vynoril houf DNS dotazu na spoustu serveru (hlavne na vsechny roots) a porad
to zvedalo linky i kdyz nemusel... (schavlne si pust kompletni statistiku a
uvidis..;-)

>:> anebo smazat obsah named.ca ;-)
>
>hmm .. je to korektne riesenie ? neovplyvni to cinnost bind-u ? pojde to ?

    Proc? Proste jen nebude cachovaci...

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz