486

Tomas Hornicek dumber na garda.sk
Úterý Červen 1 10:52:21 CEST 1999

No my sme mali podobny problem ties sa jednalo o 486 noname....vyriesili
sme to tak ze sme pouzili redhat5.0 ten a jadro 2.0.33 to je jedine co nam
tam funguje vyssie verzie bud strasne padaju alebo sa ani nenainstaluju...
Takze skus nieco starsie.
 _
|  \     _ _ |_  _  _                    Tomas "Dumber" Hornicek
|   || || | || ||_||                     hornicek na dekan.sjf.stuba.sk
|_ / |_|| | ||_||_ |                     dumber na garda.sk

http://www.garda.sk/dumber