diald

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Červen 2 09:01:29 CEST 1999

:> >2. preco mi prvy dotaz mimo lokalnu masinu sice zdvihne linku, ale
:> >nedostanem odpoved ? ( t.j spustim lynx http://www.mimo.local.net/ a modem
:> >vytoci linku, ale odpoved nedostanem .. ale v pripade, ze dany lunx stopnem
:> >a pustim opat, tak uz mi stranka nabehne ..
:> >konfiguracia nie je nic nezvykle ..
:>
:>
:> Podobny problem mam zpravidla taky, IMHO diky tomu zdrzeni pri vytaceni
:> dojde nameserveru timeout a tak nedokaze pozadavek vyridit => nema ho v
:> cache. Pristi dotaz jde opet ven - nyni jiz forwaderske servery odpovi...

zistil som, ze to bolo aj niecim inym ..

musel som dat:

#make sure that chowder knows it will be getting a dynamic IP address when
#it connects to ISP - this ensures that the initial packets that cause
#chowder to dial out will not be lost.

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_dynaddr

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting