Jadro 2.2.x a CD-Rom

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Červen 2 09:18:11 CEST 1999

Zhruba před týdnem jsem si nainstaloval RH6.0 (dříve jsem na tom stroji měl
RH5.1). Nejednalo se o upgrade, ale novou instalaci.

* Jádro 2.2.5-15 (to, které je v distribuci - zatím jsem jej ani nekompiloval)
* Intelácká deska - SE440BX
* CD-Rom Wearmes 32x

Problém je takový, že po zapnutí počítače se prvně vložené médium normálně
roztočí, aby se s ním mechanika seznámila, a všechno běží správně. Ovšem
při vložení dalších cédéček se po zavření 'sáněk' vůbec nic nestane -
mechanika se ani nehne.

Při pokusu o přimountování cédéčka se v několika málo případech jen médium
roztočí, aby se s ním mechanika seznámila (jako bych ho právě vložil) a pak
běží v pohodě. Ve většině případů ale mechanika vysune sáňky a na cédéčko mne
nepustí. Při opakovaném pokusu o čtení z média zase sáňky zasune. To se někdy
opakuje několikrát (včera asi 6x), než se vůbec chytí a začne médium číst.

Při vložení hudebního cédéčka je to o to legračnější, že se musím několikrát
snažit o přimountování, a to je kvůli tomu, aby se cédéčko roztočilo a
mechanika se s ním seznámila... Teprve pak si přehrávač všimne, že dotyčné
cédéčko je hudební...

S RH5.1 takové problémy nebyly.

Díky,
Slávek.