LILO verse 21

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Středa Červen 2 10:24:27 CEST 1999

Presne tohle se mi stalo po nainstalovani rh 6.0 (predtim 5.0). Jejich
jadro (2.2.5 dost velky) chodilo, moje 2.2.9 a mensi ne (melo taky pod
pul mega). Po zkompilovani pomoci make bzImage to je v poradku tak to
zkuste.
Ale docela me prekvapilo, ze novejsi lilo ma takovyto problem, zatimco se
starsim to chodilo vpohode (je to chyba nebo feature?).

--
Michal Kaspar

student VSE Praha