wget - jede rekurzivne najenom dolu, ale i nahoru proc?

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Červen 2 10:50:06 CEST 1999

On Wed, 2 Jun 1999, Vyhnalek Petr wrote:

> Dobry den,
> 	chci si stahnout RH 6.0 CS. Tak jsem si nainstaloval wget.
> Spoustim ho prikazem wget --proxy=on -r -l 5 -c -i wget.i -o a.log
>
> Soubor wget.i obsahuje:
> ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/
>
> Domnival jsem se, ze wget pojede rekurzivne dolu po stromu, ale on zacne
> jet i nahoru. Prikladam log.
>
> Proc nejede pouze dolu?
>
> Dekuji za odpovedi.

Parkrat uz jsem wget pouzil a prislo mi to spis, ze wget si stahne
index.html i z nizsich vetvi, kdyby tam nahodou nasel nejake odkazy do te
urovne, o kterou mate zajem ... ne vsechny servery totiz umoznujou
directory listing a tak to resi takto ... myslim, ze ostatni soubory to z
tech nizsich urovni stahovat nebude. Snad se nemylim ... zkuste to.

 |           Martin Mačok                            |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/      |
 ... but Microsoft is today and Linux is tomorrow ...