486, 386 a podobny srot

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Červen 2 10:50:15 CEST 1999

Kdyz uz se tu diskutuji otazky pameti a "srotu", mozna bych tem pozdeji
narozenym pripomenul jeden problem s 1Mx9 kratkymi SIMMy - existuji v
provedeni s 9 chipy nebo 3 chipy, a ty 3-chipove, novejsi, nechodi v
nekterych starsich motherboardech. Duvodem je, ze potrebuji vice adres v
refreshi, coz stare mb neumely.

Nevim, jestli treba podobny problem (s delkou refreshe) nemohl nastat ve
zde uvadenem prikladu s 32M a 16M SIMMy. Nebo v poctu adresnich bitu?

Zdravi

Petr Soucek