Autonahozeni deamona

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Červen 2 12:39:25 CEST 1999

Dne 2. 6. 1999 Matus fantomas Uhlar napsal:

> Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
> ->> >     cas od casu mi sleti jeden deamon, nez zjistim pricinu, rad bych, aby ho
> ->> > skript v pripade padu znovu nastartoval. Neexistuje nejake osetreni primo v
> ->> > rc.d ?
> ->> spustat ho z inittabu ako respawn... pozor, treba ho donutit aby sa
> ->> neforkoval, inac sa pusti milion krat...
>
> -> Nebo ho spoustet pomoci scriptu:
>
> -> $ cat run_it.sh
> -> #!/bin/sh
>
> -> while true; do
> ->     demon
> -> done
> [...]

To je pravda, ale puvodne slo o to, ze demon _obcas_ spadne, takze je IMHO
podobne reseni celkem vyhovujici. Samozrejme, ze se nehodi vzdy a vsude. U
respawnu by asi zase mohl byt problem s tim, ze v dobe nahozeni jeste nebezi
vsechno (napr. dejme tomu, ze ten demon pracuje s SQL serverem), ne?

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison